دسيس

دسيس دانشجويي

پايان نامه تحقيق در مورد جنگ نرم و عمليات رواني

پايان نامه تحقيق در مورد جنگ نرم و عمليات رواني

پايان نامه تحقيق در مورد جنگ نرم و عمليات رواني

فرمت فايل : doc

حجم : 33

صفحات : 33

گروه : پژوهش هاي دانشگاهي

توضيحات محصول :

پايان نامه تحقيق در مورد جنگ نرم و عمليات رواني

چكيده:

در تحقيق حاضر به تعريف جنگ نرم (رواني) يا عمليات رواني پرداخته شده است. همچنين مختصري به تاريخچه و پيدايش جنگ رواني، مبدا جنگ رواني و مراحل پيشرفت آن، تقسيم بندي و اهداف عمليات رواني، و اهميت و ضرورت اين امر پرداخته مي شود.

 

مقدمه:

جنگ رواني وجود خود را ميان قديمي ترين جوامع انساني تحميل كرده است و اهميت آن و نقشي كه ايفا كرده است در جنگ جهاني اول و دوم آشكار شده، و تا دوره بعد از جنگ جهاني دوم در امر داشته است. بكارگيري جنگ رواني در دوران معاصر توسعه يافته و همگام با پيشرفت رسانه هاي جمعي و ارتباطات بين المللي تاثير خود را در تغيير رفتار ميليون ها انسان نشان داده است. هنگامي كه دولتهاي بزرگ در سطح جهاني به اهميت روز افزون آن واقف گرديدند و در تداع هاي موجود سرمايه گذاري سنگيني روي آن كردند اثرات آن آشكارتر شد كشورهاي توسعه نيافته و مظلوم نظير كشورهاي اسلامي منطقه خاورميانه زير ضربات آن قرباني شدند، به طوريكه استمرار اين جنگ موجب خسارات جسمي و روحي و رواني زيادي در جوامع ما شده است. به همين دليل موضوع جنگ رواني نه تنها در شرايط فعلي از خطرناك ترين موضوعاتي است كه جوامع درگير آن هستند، بلكه اين جنگ در تمام شرايط تاثير خود را نشان داده است.

جنگ رواني فقط توسط نيروهاي نظامي به كار گرفته نمي شود، زيرا در گذشته و زمان حال بكارگيري ارتش ها توسط سياستمداران براي نيل به پيروزي و تحميل اراده خود انجام گرفته است. در نتيجه ارتش و تهديد در بكارگيري آن، مبدل به وسيله ي در دست قدرتهايي شده است كه از آن در جنگ رواني بر عليه كشورهاي هدف استفاده مي كنند.

آنها هر موقع بخواهند قبل از شروع جنگ رواني يا در حين آن يا بعد از آن ميتوانند از ارتش به عنوان ابزار قدرت استفاده نمايند. سياستمداران در روابط سياسي با ساير كشورها از اين اهرم براي تحت فشار قرار دادن دولتهاي ديگر، بركناري دولتها يا قطع ارتباط اقتصادي و تجاري با آنها و اجراي عمليات جاسوسي و اطلاعاتي و معاصره كشورهاي ضعيف تر و تجمل اراده خود بر آنها استفاده مي كنند.

قيمت محصول : 15000 تومان

دانلود

پرسشنامه مهارت تمركز (سواري، 1391)

پرسشنامه مهارت تمركز (سواري، 1391)

دانلود پرسشنامه استاندارد مهارت تمركز (سواري، 1391)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنماي نحوه نمره گذاري، روايي و پايايي و منبع مورد استفاده…


مشخصات فايل

تعداد صفحات 2
حجم 14 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي docx
دسته بندي روانشناسي


توضيحات كامل

دانلود پرسشنامه استاندارد مهارت تمركز (سواري، 1391)، در قالب word  و در 2 صفحه به همراه راهنماي نحوه نمره گذاري، روايي و پايايي و منبع مورد استفاده…

 

توضيح :

 

اين پرسشنامه توسط سواري و اوركي (1391) براي سنجش مهارت تمركز ساخته شد. كه شامل 13 گويه و 2 مولفه تمركز ارادي و تمركز غيرارادي مي­ باشند. 

 

ويژگي پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گويه ها :                            13 

تعداد مولفه :                               2 مولفه (تمركز ارادي و تمركز غيرارادي )

روايي و پايايي :                         دارد

نحوه نمره گذاري :                      دارد

منبع :                                        دارد

نوع فايل :                                  word و قابل ويرايش

تعداد صفحات :                          2


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

پكيج (پروتكل) آموزشي درماني هوش هيجاني

پكيج (پروتكل) آموزشي درماني هوش هيجاني

پكيج آموزشي درماني هوش هيجاني در 100 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc


مشخصات فايل

تعداد صفحات 100
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پكيج هاي درماني روانشناسي


توضيحات كامل

پكيج آموزشي درماني هوش هيجاني در 100 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc



·         توضيحات ابتدايي :

 

 

 

آماده سازي در 15 جلسه درماني

 

طراحي شده به صورت آموزش گروهي

 

آماده شده در بيش از  100  صفحه (فونت B lotus)

 

فرمت فايل : ورد (word) با فرمت  doc

 

نوع تايپ متن : كاملا استاندارد و قابل ويرايش

 

داراي رفرنس معتبر و به شيوه  APA

توجه : در اين فايل بيشتر به مباني نظري هوش هيجاني پرداخته شده و جلسات درماني فقط به صورت توضيح چند سطري هر جلسه در پايان فايل آورده شده است .

 


 

توجه: اين پكيج (پروتكل) شامل شرح جلسات درماني و مباني نظري به صورت كامل براي آموزش و اجرا مي باشد. لازم به ذكر است كه اين پكيج برگفته از پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري دفاع شده مي باشد و در تحقيقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ايراني سنخيت كامل دارد.

 

 

 

 پشتيباني 09191809834  (لطفا فقط عنوان فايل، نام خريدار و مشكل خود را پيامك بزنيد تا سوال و مشكل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

 

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاين قادر به دانلود فايل خواهيد بود و همچنين يك نسخه از “لينك دانلود” نيز براي شما ايميل مي شود.

 

 

 

نمونه اي از جلسات درماني پكيج مورد نظر:

 

 

 

 

 

جلسه اول :

 

آشنايي با آزمودني ها

تعريف هوش

هوش هيجاني و انواع هوش

تفاوت انواع هوش هيجاني

و در آخر اجراي پيش آزمون

 

 

 

جلسه دوم :

 

 توضيح دادن در رابطه با هيجان هاي اصلي و كشيدن شكل هر هيجان بصورت، صورتك هاي مختلف توسط آزمودني ها روي كاغذ و تابلوي كلاس و همچنين نشان دادن حالت هاي چهره اي هر هيجان بصورت گروهي در كلاس توسط آنها.

 

 

شرح جلسه:

 

نظريه هاي هيجان:

 

نظريه‌هائي كه در پي يافتن هيجان‌هاي اوليه يا بنياديني هستند كه همه مردم تجربه مي‌كنند و همچنين انواع موقعيت‌ها و ارزيابي‌هائي كه اين هيجان‌هاي اوليه را فرا مي‌خوانند.

 

 

در نخستين گروه از نظريه‌هاي ارزيابي گفته مي‌شود كه مجموعه‌ي كوچكي از هيجان‌هاي 'اوليه' وجود دارد و هر هيجان را ارزيابي‌هاي خاص هر رويداد فرا مي‌خوانند. (مثلاً ترس) و ارزيابي‌هاي فراخوان آن (مثلاً تهديد).

 

اين هيجان‌هاي نخستين در تمام فرهنگ‌هاي انساني و در سراسر قلمرو جانوري وجود دارد. بعضي رويدادها را ممكن است همه آدم‌ها يكسان ارزيابي كنند. براي مثال، مار زنگي را بيشتر جانواران و آدميان به‌عنوان منبع تهديد ارزيابي مي‌كنند. انواع تهديدهائي كه فراخوان ارزيابي‌ها مندرج در جدول هيجان‌هاي نخستين و عوامل فراخوان آنها، هستند، ممكن است در گونه‌هاي مختلف جانوران و فرهنگ‌هاي مختلف آدمي متفاوت باشد. براي مثال، بسياري از آمريكائي‌ها اگر در حين قدم زدن در ساحل به افراد كاملاً برهنه برخورد كنند ممكن است حيرت‌زده شوند، اما ديدن چنين صحنه‌هائي براي بسياري از برزيلي‌ها امري عادي است زيرا برهنه حمام آفتاب‌گرفتن در برزيل رايج‌تر از آمريكاست.

 

 

 

 

 

جلسه سوم :

 

آموزش فن رها سازي هيجان هدف اين جلسه است.

 

 

شرح تكنيك رهاسازي هيجان::

 

به مراجعان، آموزش داده شد در هنگام بروز حالت هاي هيجاني منفي مانند عصبانيت، غمگين و بخش يا زماني كه احساس لجاجت و حسادت را تجربه مي كنند براي حس خود نامي انتخاب كنند و با بستن چشم هاي خود سعي بر حس كردن آن در وجود خود را داشته باشند.

 

سپس از فن رها سازي هيجان كه شامل نواختن ضربه هاي آرام به نواحي خاصي از بدن توسط انگشت مي باشد. (مانند بين دو ابرو، بيرون گوشه هاي چشم، روي استخوان گونه و...) استفاده كنند.

 

كودكان آموزش داده شد كه نفس عميق بكشند و در هنگام ضربه زدن به مشكلشان فكر كنند و به نقاط مورد نظر به آرامي ضربه وارد كنند و با دم و بازدم هاي عميق مشكل خود را به بيرون پرتاب كنند.

 

 

 

 

 

جلسه چهارم :

 

معرفي عروسك خرس ابر قهرمان به كودكان و توضيح درباره اينكه هر زماني كه ما احساس يك هيجان را در درون خود داريم خرس ابر قهرمان چگونه به كمك ما خواهد آمد تا ما راجع به آن هيجان تصميم بگيريم.


 

 

جلسه پنجم :

 

هدف اين جلسه فراگيري ابراز و بيان احساسات بود.

 

با كمك خرس ابر قهرمان به دانش آموزان آموزش داده شد كه داشتن هر نوع احساسي و به هر طريقي كه باشد طبيعي است و اشكالي ندارد شما بايد هماني باشيد كه واقعا هستيد.

 

مثلا اين طبيعي است كه هنگام آزرده شدن گريه كنيد و يا در هنگام سختي تقاضاي كمك كردن عيب نيست.


 

 

مباني نظري::::::

مقدمه

 

هوش

 

اگرچه هوش از موضوعاتي است كه در حوزه روانشناسي بسيار مورد بحث قرار گرفته است، تعريف استانداري درباره آن وجود ندارد. شايد بتوان به صورت كلي هوش را توانايي آموختن و كاربرد مهارتهايي تعريف كرد كه براي سازگاري موفقيت آميز با نيازهاي فرهنگ و محيط فرد لازم است.

 

روانشناسان براي انسان 3 نوع هوش را تعريف كرده اند.

 

1 – هوش شناختي

 

2 – هوش هيجاني

 

3 – هوش معنوي

 

نظريه گاردنر درباره هوش چندگانه، ديدگاه سنتي هوش و توانايي ذهني را در زمينه تعليم و تربيت و علوم شناختي دگرگون ساخته و روش ها و برنامه هاي آموزشي را تحت تاثير قرار داده است.

 

 بسياري از معلمان و برنامه ريزان آموزشي، نظريه گاردنر را در راهبردهاي تدوين و برنامه ريزي محتواي درسي مورد توجه قرار داده و در اغلب موارد اين ديدگاه را در فرايند ياددهي – يادگيري به گونه اي موثر به كار برد هاند. براي سنجش انواع هوش، پرسشنامه و ابزارهايي ساخته شده است كه در فرايند آموزش و پرورش مورد استفاده قرار مي گيرد. از جمله اين ابزارها مي توان به آزمون هوش چندگانه كودكان اثر نانسي فيرز و هوش چند گانه كه در سال 1999 مكنزي آن را تدوين كرده است و به پرسش نامه هاي هوش چندگانه هرمز و دو گلاس اشاره كرد.

 

ويليامز، بلايت و همكاران 5(1996) در اثر مشترك خود با عنوان « هوش عملي براي مدرسه » اين سازه را به عنوان درك شخص از انتظارات مدرسه و توانايي پاسخدهي مناسب به اين انتظارات تعريف كرده اند، كه در مراحل رشد، از كودكي تا مياني و تا آغاز نوجواني رشد مي كند. آنان در يك پژوهش نشان دادند كه هوش عملي براي مدرسه را مي توان با آموزش افزايش داد و بدين ترتيب دانش آموزان را در بهبود عملكرد تحصيلي كمك كرد. براي بررسي بهتر انواع هوش هاي مطرح شده، مي توان الگويي ساده بدست داد كه نشان دهنده ارتباط ميان سطوح هوش باشد.


 


 

 - Fairs

 

 - Mackenzie

 

 - Harms  & Douglas

 

 - Williams

 

 - Blythe



مفهوم هوش هيجاني :

 

سالووي و ماير يك تعريف تجديد نظر شده و پيچيده تري را از هوش هيجاني ارائه نمودند. در اين تعريف چهار بعد براي اين سازه در نظر گرفته شده است :

 

1 – احساس و ابراز هيجان

 

2 – تسهيل تفكر توسط هيجانات

 

3 – فهم و تحليلي هيجان ها

 

4 – تنظيم بازبيني هيجانات

 

بنابراين تعريف مي توان كفايت هاي مركزي درگير در هوش هيجاني را شامل : ابراز هيجان در خود و ديگران فهم اين هيجان ها و اداره هيجان ذكر نمود.

 

گلمن هوش هيجاني را توانايي برانگيختگي خود، پايداري در مواقع شكست، توانايي كنترل انگيزه هاي ناگهاني ( تكانه ها) و تمايلات، به تاخير انداختن و ارضاء تمايلات، توانايي نظم بخشيدن به حالتهاي روحي و توانايي اصرار ورزيدن و اميدواري مي داند.

 

اين نظريه اعتقاد دارد آنچه كه مي تواند پيش بيني كننده موفقيت و سلامت رواني فرد در آينده باشد توانايي هوش هيجاني است.

 

چهار بعدي كه سالووي و ماير براي هوش هيجاني ذكر كرده بودند در اصلاحيه اي از طرف گلمن به چهار حوزه به شرح زير تبديل شد.

 

1 – آگاهي از هيجانات خود

 

2 – مديريت هيجانات خود

 

3 – شناسايي هيجانات ديگران

 

4 – تنظيم روابط خود با دديگران

 

مايروسالووي در كتاب بار – ان و پاركز هوش هيجاني را تحت عنوان سه معني بررسي نموده اند. اين سه معني عبارتند از :

 

1 – هوش هيجاني به معني طرز تفكر يك عصر يا دوره

 

2 – هوش هيجاني به معني شخصيت

 

3 – هوش هيجاني به معني توانايي ذهني

 

هوش هيجاني به معني طرز تفكر يك عصر يا دوره اولين و كلي ترين معني هوش هيجاني است، روحيه اي كه در يك عصر يا دوره وجود دارد و عبارتست از خصوصيات فرهنگي – معنوي يا احساسي كه يك دوره را مشخص مي كند.

 

طرز تفكرهاي يك دوره متعدد در هم تنيده اند. به نظر مايروسالووي هوش هيجاني يكي از اين طرز تفكرهاي اين عصر مي باشد و لذا اولين معني هوش هيجاني جنبه فرهنگي و سياسي دارد.

 

هوش هيجاني به معني شخصيت بيشتر جنبه مردمي داشته و به يك بسته خصوصيات شخصيتي اشاره مي كند كه براي موفقيت در زندگي مهم مي باشد با بررسي بعضي از نظريه هاي شخصيت مانند الگوي پنج عاملي مك كري در مي يابيم كه فاكتورهاي هوش هيجاني مانند عامل هاي تشكيل دهنده شخصيت مي باشند.

 

روان رنجور خويي ( نگران، ناايمن، عصبي)، خوشايندي ( خوش قلب، ساده دل، مورب)، برونگرايي ( پرحرف، لذت جو، با محبت)، وظيفه شناس ( با دقت، قابل اعتماد، منظم) گشادگي ( مبتكر، مستقل، سازنده) در مقايسه بعضي از نظريه هاي ديگر هوش هيجاني تنها به عنوان يكي از سازه هاي شخصيت در نظر گرفته مي شود. با توجه به وسعت شخصيت و بخش هاي آن هيجان و انگيزش كل شخصيت را در بر نمي گيرد.

 

هوش هيجاني به معني توانايي ذهني به نظر ماير و سالووي مناسب تر به نظر مي رسد. رويكردهاي علمي هوش هيجاني را بيشتر با عبارت توانايي ذهني تعريف مي كنند و آن اشاره به يك دسته توانايي هايي دارد كه در پردازش اطلاعات هيجاني بكار مي رود. (فريدمن، 2003)


 

 

 

  • چرا اعتماد به ما ؟

 

وبسايتي كه هم اكنون در آن قرار داريد زير مجموعه سايت آفمَس به نشاني (ofmas.ir) مي باشد و شما را به فروشگاه فايل آفمَس براي خريد انتقال مي دهد. فروشگاه آفمَس داراي نماد اعتماد الكترونيك از وزارت صنعت، معدن و تجارت مي باشد كه در صفحه اصلي اين سايت قابل مشاهده است .

 

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

پكيج (پروتكل) درماني مدل ماتريس (درمان شيشه)

پكيج (پروتكل) درماني مدل ماتريس (درمان شيشه)

پكيج (پروتكل) درماني مدل ماتريس (درمان شيشه) در 64 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc


مشخصات فايل

تعداد صفحات 64
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پكيج هاي درماني روانشناسي


توضيحات كامل

پكيج (پروتكل) درماني مدل ماتريس (درمان شيشه) در 64 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

 

 

·         توضيحات ابتدايي :

 

آماده سازي در 24 جلسه درماني

 

طراحي شده به صورت آموزش گروهي

 

آماده شده در بيش از  64  صفحه (فونت B lotus)

 

فرمت فايل : ورد (word) با فرمت  doc

 

نوع تايپ متن : كاملا استاندارد و قابل ويرايش

 

 

توجه: اين پكيج (پروتكل) شامل جلسات درماني براي آموزش و اجرا مي باشد. لازم به ذكر است كه اين پكيج برگفته از پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري دفاع شده مي باشد و در تحقيقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ايراني سنخيت كامل دارد.

 

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاين قادر به دانلود فايل خواهيد بود و همچنين يك نسخه از “لينك دانلود” نيز براي شما ايميل مي شود.

 

نمونه اي از جلسات درماني پكيج مورد نظر:

 

 

 

جلسه اول                                                                                     تاريخ:

 

مصرف مواد براي بسياري از مصرف كنندگان در ابتدا خوشايند بوده و براي آنها جنبه­ هاي به ظاهر مثبتي دارد.

اما اين اثر سريعا مستهلك شده و عوارض منفي ظاهر مي ­شوند.

 

آنچه از مصرف مواد كه در ابتدا براي شما خوشايند بوده است:

 

  1. .......................................................................
  2. .......................................................................
  3. .......................................................................
  4. ......................................................................

 

آنچه مصرف مواد از شما گرفته است يا باعث آزار شما شده است:  

 

  1. .......................................................................
  2. .......................................................................
  3. .......................................................................
  4. .......................................................................
  5. .......................................................................
  6. .......................................................................
  7. .......................................................................

اميدوار هستيد با قطع مصرف مواد مخدر به چه چيزهايي برسيد؟

 

  1. ...........................................
  2. ...........................................
  3. ...........................................
  4. ...........................................

 

با قطع مصرف مواد مخدر (و لو موقت) چه چيزهايي را از دست خواهيد داد؟

 

  1. ...........................................
  2. ...........................................
  3. ...........................................
  4. ...........................................

 

 

شروع كننده ­ها (عوامل برانگيزاننده، تلنگرها،...)

 

شروع كننده­ ها عبارتند از محل­ها، اشخاص، اشياء، موقعيت ­ها و يا شرايط دروني يا بيروني هستند كه ميل و وسوسه را در شما زنده مي­ كنند. بعنوان مثال اگر شما معمولا عصر روزهاي جمعه با پسرعمويتان در زيرزمين منزل عمو مواد استفاده مي­كرديد، منزل عمو، عصرها بويژه عصر جمعه، ملاقات پسر عمو يا حتي ورود به زير زمين براي شما مي­تواند يك شروع كننده باشد.

 

در مغز شما هنگام مصرف مواد، بين مواد و شروع كننده­ ها ارتباطي نزديك شكل مي­ گيرد. در نتيجه شروع كننده ­ها مي­توانند باعث فكر به مواد و وسوسه در شما شده و شما را به سوي مصرف يكشند.

بيماران مي­ گويند جريان:

 

شروع كننده     >>>      فكر مواد     >>>      وسوسه     >>>     مصرف مواد

 

بسيار نيرومند است و مقاومت در مقابل آنرا دشوار مي ­يابند.

 

متوقف كردن وسوسه اقدام مهمي در ترك اعتياد به مواد است.  بدين منظور لازم است:

 

  1. شروع كننده ­هاي خود را بشناسيد
  2. تا مي­توانيد از آنها دوري كنيد (مثلا ديگر به زير زمين منزل عمويتان نرويد)
  3. روش­هاي جديد براي مقابله با شروع كننده­ها بيابيد (مثلا عصر جمعه­ ها خود را با كار خاصي مشغول كنيد)

فراموش نكنيد كه حتي اگر شما واقعا تصميم به ترك گرفته­ ايد، كماكان در معرض حمله شروع كننده ­ها و وسوسه خواهيد بود

 

چند شروع كننده نيرومند براي خود را نام بيريد:

 

  1. ........................................................................................
  2. ........................................................................................
  3. ........................................................................................

 

فكر مي­ كنيد در جريان اين نوبت ترك مصرف مواد چه شروع كننده­ هايي براي شما مسئله ساز باشند؟

 

  1. .......................................................................................
  2. .......................................................................................

 

 
   

 

 

 

تكليف جلسه اول

چند عامل بر انگيزاننده يا شروع كننده­اي را كه بين جلسه اول و دوم تجربه كرديد بيان كنيد و بگوييد كجا و چگونه بوده است:

 

  1. ...............................................................................................
  2. ...............................................................................................
  3. ...............................................................................................
  4. ...............................................................................................


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

پكيج (پروتكل) درماني حضور ذهن يا ذهن آگاهي مبني بر كاهش استرس (MBSR)

پكيج (پروتكل) درماني حضور ذهن يا ذهن آگاهي مبني بر كاهش استرس (MBSR)

پكيج درماني حضور ذهن يا ذهن آگاهي مبني بر كاهش استرس ( MBSR ) در 142 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc


مشخصات فايل

تعداد صفحات 142
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پكيج هاي درماني روانشناسي


توضيحات كامل

پكيج درماني حضور ذهن يا ذهن آگاهي مبني بر كاهش استرس  (MBSR) در 142 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

 

 

·         توضيحات ابتدايي :

 

آماده سازي در 8 جلسه درماني

 

طراحي شده به صورت آموزش گروهي

 

آماده شده در بيش از  142  صفحه (فونت B lotus)

 

فرمت فايل : ورد (word) با فرمت  doc

 

نوع تايپ متن : كاملا استاندارد و قابل ويرايش

 

داراي رفرنس معتبر و به شيوه   APA

 

 

توجه: اين پكيج (پروتكل) شامل شرح كامل جلسات درماني براي آموزش و اجرا مي باشد. (كاملترين پكيج آموزشي درماني ذهن آگاهي)  لازم به ذكر است كه اين پكيج برگفته از پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري دفاع شده مي باشد و در تحقيقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ايراني سنخيت كامل دارد.

 

 

توجه : اين پكيج فقط شامل توضيحات كامل برگرفته از منبع مي باشد و هيچگونه فايل صوتي، سي دي و ... وجود ندارد زيرا متن پكيج تنها از متن منبع مربوطه گرفته شده است . در هر جايي از پكيج كه از كلمه ""سي دي "" استفاده شده، استفاده از سي دي الزام آور نبوده و درمان بدون سي دي مربوطه نيز قابل اجراست . با اين حال اگر مايل به استفاده از سي دي نيز بوديد، مي توانيد صوت هاي مربوط به موضوع را خودتان بيابيد و در اين مساله ما مسئوليتي نداريم .

 

 

 پشتيباني 09191809834  (لطفا فقط عنوان فايل، نام خريدار و مشكل خود را پيامك بزنيد تا سوال و مشكل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

 

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاين قادر به دانلود فايل خواهيد بود و همچنين يك نسخه از “لينك دانلود” نيز براي شما ايميل مي شود.

 

 

 

 

توضيحات و نكات ابتدايي قبل از شروع جلسات

 

 

 

برنامه ريزي و آمادگي براي جلسات

 

     در هر جلسه، كارهاي مشخصي بايد انجام شود كه شامل توزيع جزوات آموزشي مربوط به جلسه، سي دي ها و مطالب خواندني، آماده سازي اتاق قبل ا زهر جلسه با چندين صندلي و شايد مطالبي است كه به عنوان كليد واژه روي وايت بورد نوشته مي شود. به عبارت ديگر، هر جلسه به برنامه ريزي نياز دارد و تجارب آموزش دهندگاني كه در اين زمينه فعاليت داشته اند نشان داده، جلساتي كه آن ها بدون برنامه ريزي قبلي اجرا مي كردند با جلساتي كه با آمادگي قبلي به اجرا در مي آمد كاملا متفاوت بود. بنابراين توصيه مي شود كه خود را براي جلسه كاملا آماده كنيد . با اين كار نه تنها برنامه هاي هر جلسه به ترتيب اجرا مي شود بلكه تعادلي بين پذيرا بودن و جهت داشتن تجارب شركت كنندگان به وجود مي آيد همچنين برنامه ريزي قبلي باعث انعطاف پذيري شما در كلاس مي شود.

 

      نكته مهم قابل توجه اين است كه به شركت كنندگان بگوييد در آغاز درمان ممكن است استرس بيش تري احساس كنند و چون روزانه بايد 45 دقيقه به سي دي ها گوش دهند ممكن است به ايجاد تغييراتي در سبك زندگي خود نياز داشته باشند. ممكن است از اين روش درماني فوايد بسيار را انتظار داشته باشند، كه اين انتظارات ذهني و بيش تر فريبنده است. بنابراين تلاش كنيد تا با حداكثر توان خود قضاوت را به تاخير اندازيد و بر رويكرد تجربي تاكيد كنيد. بنابه آنچه در نخستين تمرين منظم برنامه گفته شده " خيلي تلاش نكنيد – هرچه پيش آمد بپذيريد " اين آن چيزي است كه هم اكنون احساس مي كنيد.

 

   بازنگري كلي بر  برنامه حضور ذهن  بر اساس كاهش  استرس

 

 

مصاحبه ارزيابي اوليه

 

    اين مصاحبه حدود يك ساعت به طول مي انجامد با تك تك شركت كنندگان اجرا شده و مي تواند به عنوان نقطه شروع مكالمه بين آموزش دهنده وشركت كنندگان باشد ( جهت تنظيم متن مصاحبه خود با شركت كننده به جزوه 1-1 مراجعه كنيد).

 

هدف مصاحبه اوليه عبارتست از :

 

  • شناخت عواملي كه براي هر شركت كننده با آغاز بيماري و تداوم استرس ناشي از بيماري وي مرتبط است .
  • توضيح تاريخچه MBSR و اين كه چطور اين روش مي تواند به شركت كننده كمك كند.
  • تاكيد بر اين كه روش MBSR نياز به تلاش  و صبر زيادي دارد و انجام آن  8 جلسه به طول مي انجامد.
  • تعيين اين كه آيا اين درمان براي مراجع مناسب است يا خير، اين روش براي افراد زير مناسب نيست.  1- كساني كه در حال حاضر مبتلا به سوء مصرف دارو والكل هستند. 2- افرداي كه به دلايل مختلف نمي توانند اصلا تمرينات را انجام دهند.3- افراديكه داراي اختلالات رواني شديد هستند .

 

 

كلاس ها

 

      در شروع هر جلسه برنامه درسي مطرح مي شود. در انتهاي هر جلسه جزوات آموزشي بين شركت كنندگان توزيع شده و كلاس هاي پي گيري مطابق شرايط تشكيل مي شوند. اندازه كلاس به امكانات موجود بستگي دارد. در    پژوهش هاي جان كبات زين و همكارانش از كلاس هاي 30  نفري يا بزرگتر استفاده مي شد، اما با توجه به روش هاي درماني كلاس هاي 12 الي 15 نفر هم مناسب است. پژوهش نشان مي دهد كه كلاس هايي با تعداد كم تر از 12 نفر مشكل ساز است چون بجاي كلاس تبديل به جلسه درماني مي شود.

 

 

اهداف اصلي 

 

v     كمك به افرادي كه به نوعي از انواع اختلالات رواني و جسمي رنج مي برند و آموزش مهارتها و تمرينات جهت درمان و بهبودي وپيشگيري از ابتلا به آنها.

 

v     آگاهي بيشتر از حس هاي بدني، احساسات و افكار لحظه به لحظه.

 

v     كمك به شركت كنندگان براي گسترش راه هاي متفاوت ارتباط با حواس، افكار و احساسات بويژه شناخت و پذيرش افكار و احسا سات ناخواسته اي كه به گونه خودكار و عادتي باعث مشكلات دايمي مي شوند.

 

v     كمك به شركت كنندگان براي دادن ما هرانه ترين پاسخ به افكار، احساسات وموقعيت هاي ناخوشايندي كه با آن روبرو مي شوند.

 

 

دستور العمل 

 

      در MBSR اولين گام يادگيري چگونگي توجه كردن هدفمند، در هر لحظه و بدون داوري است. در ابتدا شركت كنندگان از اين كه معمولا توجه كمي به زندگي روزانه دارند آگاه مي شوند. آنها مي آموزند كه تغييرات سريع ذهن از موضوعي به موضوع ديگر آگاه شوند. به دنبال آن، ياد مي گيرند كه چطور ذهن سرگردان خود را به نقطه واحد متمركز كنند. در ابتدا اين كار از طريق توجه به قسمت هاي مختلف بدن و سپس با ارجاع به تنفس آموخته مي شود. در گام بعدي شركت كنندگان مي آموزند كه چطور ذهن سرگردان باعث ايجاد افكار و احساسات منفي مي شود.

 

      تنها وقتي يك فرد از اين جنبه ها آگاه شود مي تواند از MBSR  استفاده كند. تا از اين طريق بتواند تغييرات خلقي خود را شناسايي نموده و در كوتاه مدت آن ها را اداره كند و يا در دراز مدت با آن ها چالش نمايد. آموزش دهندگان بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه هر گاه افكار يا احساس منفي در شركت كنندگان ظاهر شده به آن ها گوشزد كنند كه قبل از پاسخ هاي مهارت آميز به آن ها، اجازه دهند كه افكار به همان صورت در ذهنشان باقي بمانند. با اين كار شركت كنندگان ياد مي گيرند كه چگونه به طور كامل از تفكر يا احساسشان آگاه شوند و يك يا دو دقيقه قبل از اين كه توجه خود را به كل بدن معطوف كنند به تنفس خود توجه نمايند. چنين كاري براي اداره مشكلات در همان لحظه و آگاهي نسبت به افكار يا احساسات ناخوشايند كفايت مي كند. در هر بخش از تمرين اولين قدم اساسي در رويارويي با افكارر و احساسات منفي است. به دنبال اين فرايند شركت كنندگان مي توانند بهترين پاسخ ممكن را انتخاب كنند.

 

      مثلا ممكن است مشكل را فقط به عنوان يك فكر يا احساس در نظر گرفته وآن را گذرا ببينند و يا ممكن است در دراز مدت رويارويي مستقيم با آن را انتخاب كنند و يا از طريق توجه به بخشي از بدن كه در اثر احساسات منفي تنيده شده و آگاهي نسبت به آن از تنفس براي آرام كردن حس هاي بدني استفاده كنند. يا از راهبردهايي استفاده كنند كه در گذشته براي داشتن احساس راحتي و تسلط به كار مي برند. نكته بسيار مهم در تمرين تنفس انعطاف پذيري آن است، زيرا در اين تمرين، تنفس به طور وسيعي در بدن گسترش مي يابد . شايد براي شركت كنندگان بستن چشم ها به مدت سه دقيقه مشكل باشد، ولي اين كار براي آن ها اين امكان را فراهم مي آورد كه در پذيرش برداشت هاي خودشان درنگ كنند. بنابراين قبل از توجه وسيع به رويكرد اينجا واكنون، تمركز بر تنفس به عنوان اولين گام مهم به شمار مي رود.

......

................

...........................

 

 

نمونه اي از جلسات درماني پكيج مورد نظر:

 

موضوع و  برنامه جلسه اول

 

موضوع

 

    وقتي متوجه هدايت خودكار مي شويم حضور ذهن بهترين راه خروج از هدايت خودكار است كه آگاهي از هر لحظه را به ما مي آموزد . معطوف كردن توجه به قسمت هاي مختلف بدن هم مشكل به نظر مي رسد.

 

 

دستور جلسه

  • تعيين اهداف جلسه
  • تنظيم خط مشي كلي با در نظر گرفتن محرمانه بودن وزندگي شخصي 
  • دعوت شركت كنندگان به تشكيل گروه هاي دونفري ومعرفي خود به يكديگر وسپس به اعضاي گروه به عنوان يك واحد
  • تمرين خوردن كشمش
  • دادن پس خوراند و بحث در مورد تمرين خوردن
  • تمرين وارسي بدني – آغاز تمرين با تمركز بر تنفس كوتاه
  • دادن بازخورد وبحث در مورد وارسي بدني
  • تكليف جلسات خانگي ؛ بحث وتعيين جلسات هفتگي ، سي دي وارسي بدني براي 7-6 روز
  • توزيع سي دي ها و جزوات جلسه اول (كه شامل تكليف خانگي وبرگه هاي ثبت تكليف است) .
  • اتمام كلاس با تمركز بر تنفس كوتاه ، 2 تا 3 دقيقه تنفس را ادامه دهيد.

 

برنامه ريزي و آماده سازي

 

     علاوه بر اين كه به طور مشخصي قبل از كلاس آماده مي شويد ، فراموش نكنيد كه يك پياله كشمش ويك قاشق ونسخه اي از نوار وارسي بدني خود را به كلاس بياوريد.

 

جزوات شكت كنندگان

 

     جزوه 1-2 ؛ تعريف حضور ذهن

 

      جزوه  2-2؛ خلاصه جلسه اول ؛ هدايت خودكار

 

     جزوه 3-2 ؛ تكليف خانگي براي هفته اول بعد از جلسه اول

 

     جزوه 4-2 ؛ ارائه گزارش يك شركت كننده

 

     جزوه 5-2 ؛ برگه ثبت گزارش تكليف خانگي

 

 

 

هدايت خودكار

 

      همه ما، هر لحظه اثرات ناشي از حواسپرتي را تجربه مي كنيم. ممكن است كه همه صفحات يك كتاب را بخوانيم ولي بعد دريابيم كه چيزي از آن نفهيمده ايم. در چنين مواردي، ممكن است بدانيم و حتي ندانيم كه توجهمان معطوف به چه بوده است. وقتي از مردم خواسته مي شود كه اين قبيل وقايع را توضيح دهند، ممكن است آن ها از واژه  " هدايت خودكار" به عنوان توجيهي براي اين موضوع كه آن ها تنها به صورت خودكار رفتار مي كنند، بدون اين كه واقعاً آگاه باشند كه چه اتفاقي در حال وقوع است، استفاده كنند. در شيوه هدايت خود كار، در حالي كه به نظر مي رسد بدن در حال انجام كاري است ذهن كار ديگري انجام مي دهد. ما قصد نداريم كه فكرمان را با چيزهاي ساده مشغول كنيم. بنابراين ذهن در اكثر مواقع منفعلانه مشغول افكار، خاطرات، برنامه ها، يا احساسات مي شود. با توجه به اين كه ما، در بسياري از مواقع، ممكن است دريك حالت ذهني « هدايت خودكار » باشيم از آنچه در حال وقوع است كاملاً نا آگاه خواهيم ماند. اين وضعيت در افرادي كه استرس شديد و مداوم  را تجربه كرده اند، مشكل آفرين    خواهد شد. در هدايت خودكار، اجزاء تفكر منفي با احتمال كمتري مورد توجه قرار مي گيرد. در اين صورت اين اجزاء با هم تلفيق شده و به صورت الگويي از احساسات شديد نشانگان استرس نمايان مي شود و در نتيجه به انواع بيماريهاي جسمي ورواني منتهي مي شود.

 

      غالباً زماني كه افكار و احساسات ناخواسته ظاهر مي شوند، قوي تر از آن هستند كه بتوان به راحتي با آنها دست به گربيان شد. در قسمت هاي بعد راه هاي متنوعي براي كنترل و تعديل چنين افكار و احساساتي ارائه خواهد شد. ولي نخست بايد بتوانيم حلقه روزمره « حواسپرتي » را كنترل كنيم، زيرا در صورتيكه فرد تاريخچه اي از مشكلات هيجاني داشته باشد اين حلقه بسيار مخرب است. اولين قدم در مساعدت به شركت كننده مضطرب، يافتن راهي براي كمك به شناسايي هدايت خودكار و سپس خروج ارادي ازآن است. تمرين حضور ذهن شامل آگاهي بيش تر از اين الگو هاي ذهني است. از طريق تمرين، افراد قادر به توجه ارادي به هدايت خودكار خواهند شد. ساختار اوليه براي جلوگيري اثرات و تداوم استرس اين است كه به افراد بياموزيم تا بدانند چه مواقعي ذهن آن ها به سمت هدايت خودكار مي رود و سپس بطور ارادي آگاهي خود را به چيز ديگري معطوف كنند كه البته اين كار بسيار مشكل است.

 

      در جسه اول پس از صحبت هاي مقدماتي در مورد ياد آوري علت حضور شركت كنندگان در كلاس، از افراد بخواهيد كه به گروههاي دو نفري تشكيل دهند، سپس ابتدا خود را به هم گروهي خود و در مرحله بعد به كل كلاس معرفي كنند. به اين ترتيب كه اسم خود را بگويند و اين كه چرا آمده اند و اميد دارند وقتي كلاس را ترك مي كنند به چه اهدافي دست يابند. پس از آن تمرين مراقبه كوتاه را كه عميقاً به موضوع هدايت خودكار مي پردازد معرفي كنيد اين تمرين شامل خوردن يك كشمش است.

 

      خوردن يك كار بويژه سودمند در اين تمرين محسوب مي شود، زيرا يك عمل « خودكار » است كه به ندرت به آن توجه مي شود و براي نشان دادن گستره نا آگاهي در حين انجام چنين فعاليت هايي مناسب است. تمرين خوردن كشمش قدم اول در جهت كمك به شركت كنندگان براي فهم حضور ذهن محسوب مي شود.

 

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

پكيج (پروتكل) زوج درماني هيجان مدار (EFT)

پكيج (پروتكل) زوج درماني هيجان مدار (EFT)

پكيج (پروتكل) زوج درماني هيجان مدار (EFT) در 41 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc


مشخصات فايل

تعداد صفحات 41
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پكيج هاي درماني روانشناسي


توضيحات كامل


پكيج (پروتكل) زوج درماني هيجان مدار (EFT) در 41 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc


 

 


·         ويژگي هاي اين فايل:

 

آماده سازي در
9 جلسه درماني

طراحي شده به صورت آموزش گروهي

آماده شده در بيش از   41 صفحه (فونت B lotus)

فرمت فايل : ورد (word) با فرمت  doc

نوع تايپ متن : كاملا استاندارد و قابل ويرايش

داراي رفرنس معتبر و به شيوه   APA




توجه: اين پكيج (پروتكل) شامل جلسات درماني براي آموزش و اجرا مي باشد. لازم به ذكر است كه اين پكيج برگفته از پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري دفاع شده مي باشد و در تحقيقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ايراني سنخيت كامل دارد.

 

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاين قادر به دانلود فايل خواهيد بود و همچنين يك نسخه از “لينك دانلود” نيز براي شما ايميل مي شود.

 


نمونه اي از جلسات درماني پكيج مورد نظر:

 


فرايند درمان هيجان محور در قالب نه گام (جلسه) درماني تدوين مي يابد:


چهار گام نخست، سنجش اوليه و محدود كردن چرخه هاي تعاملي مشكل آفرين را شامل مي شود. در گام هاي مياني (5 و 6 و7) تاكيد بر خلق و ايجاد رويدادهاي خاص و تازه اي است كه به واسطه منديشان، الگوهاي تعاملي دگرگون شدن و تجارب دلبستگي مدار نوين پديدار مي گردد. دوگام نهايي درمان (8 و9) به يكپارچه سازي اين تغييرات ايجاد شده در زندگي روزمره اي همسران مربوط است (حسيني، 1389؛ به نقل از دونوان، 1999). اين گام ها به شيوه­اي خطي شرح داده شده اند. در زوج هايي كه به آشفتگي هاي ارتباط محدودتري دچارند، فرآيند را به طور موازي و يكسان طي مي كنند. اما در همسراني كه روابطشان دچار آشفتگي هاي حاد گرديده هيجان درمانگر نخست بر همسر منفعل تر يا اجتناب كننده تمركز بيشتري مي كند و سپس از آنكه او را از نظر هيجاني درگير ساخته، ديگري را به موضعي كه براي اعتماد كردن مجدد بستر سازي شده، دعوت مي نمايد.

برقراري اتحاد مثبت درماني با هر نفر (همسران) پيش نيازي است ضروري كه موفقيت را در فرآيند درمان تضمين مي كند. قالبي كه در نه گام و سه مرحله ارائه شده است. نه براي زوج ها ي طالب طلاق، كه براي همسراني كه هنوز به يكديگر دلبسته هستند و مشكل اصلي شان گير افتادن در چرخه هاي تعاملي معيوب است. اين الگو همچنين مي تواند بر روي زوج هايي كه با وجود علاقمندي به رابطه از كمبود صميميت رنج مي برند و به تغييراتي در پيكره ي ارتباطي شان نياز دارند نيز بسيار كارگشا باشد و درمدت زماني كوتاه مسائلشان را از ميان بردارد (جانسون، 2004).

به گفته حسيني (1389) به نقل از جانسون (2004) گام هاي نه گانه درمان هيجان مدار بدين قرار است:



گام اول (جلسه اول)


اجراي پيش آزمون

آشنايي و برقراري رابطه ي درماني

آشنايي با قوانين كلي درمان

بررسي انگيزه شركت

ارائه تعريف هيجان و كاربرد آن

ارزيابي ماهيت مشكل و رابطه

ارزيابي اهداف و انتظارات همسران از درمان و اجراي پيش آزمون


تكليف::

توجه به حالات هيجاني خوشايند (نشاط، لذت، سرحالي و خوشحالي و ....) و حالات ناخوشايند (خشم تنفر، غمگيني، حسادت و اضطراب)

 

توضيج و شرح جلسه:::

در EFT مراجع يعني رابطه! خلق و حفظ اتحادي مشاركتانه كه در آن هر دوي همسران حس مي كنند مورد درك، همدلي، شنيده شدن و مقصر قلمداد نشدن قرار مي گيرند؛ عنصري ضروري است.

درمانگر هيجان مدار چرخه هاي مثبت و منفي تعاملات را ارزيابي كرده، نا ايمني ها و تعلقات و نيازهاي دلبسته مدارانه – كه غالبا زير ساختار چرخه هاي معيوب تكراري اند را مورد بررسي قرار مي دهد.

درمانگر هيجان مدار همچنين به سنجش و ارزيابي عامل سد كننده ي درمان (مانند فحاشي ها، سو استفاده ها و خشونت گري هاي نا كار ساز) نيز مي پردازد (حسيني، 1389؛ به نقل از دونوان، 1999).

...........

...................

....................................

 ...........................................................


گام دوم (جلسه دوم)


تشخيص چرخه ي تعاملي منفي و ايجاد شرايطي كه همسران، چرخه ي تعاملي منفي خود را آشكار كنن.

 ارزيابي رابطه و پيوند دلبستگي بين زوجين

ارزيابي مشكل و موانع دلبستگي

آشنايي زوجين با اصول درمان هيجان مدار و نقش هيجانات در تعاملات بين فرد

 بازسازي تعاملات و افزايش انعطاف پذيري همسران

ايجاد توافق درماني


توضيح و شرح جلسه:::


شناسايي چرخه هاي تعاملي منفي همزمان با پديداري آن در همان جلسه و شرح اينكه چگونه اين چرخه موجب بقاء نا ايمني هاي دلبستگي خاست و آشفتگي هاي زناشويي را فراهم مي آورد (حسيني، 1389). در دومين گام درماني، تمركز درمانگر هيجان مدار موشكافانه تر مي شود؛ او بايد همسران را به آرامش و دقت دعوت كند تا بتواند الگوهاي تعاملي شان را شناسايي كنند.


درمانگران هيجان مدار، همانند ساختار گرايان، شرايطي فراهم مي كنند كه در آن همسران چرخه ي منفي اشان را آشكارا برون ريزي كنند؛ اين كار غالبا از طريق تمركز و بررسي آخرين مشاجره­ي زوج ميسر مي شود. او (درمانگر هيجان مدار) طوري به تعاملات همسران خيره و در آن غوطه ور مي شود كه انگار مشغول شنيدن و ديدن يك برنامه تلويزيوني زنده است. تمركز گري درمانگر آشكارا بر اين امور استوار است: چه كسي چه كاري انجام مي دهد و چه وقت؟ سپس ديگري چه انجام داد و چه هنگام ؟...(به منظور شناخت  چرخه ي معيوب). زماني كه يك همسر به فعال سازي مجدد چرخه مي پردازد، درمانگر آن را ياد آوري و با همسر ديگر آن را مورد بازديد قرارمي دهد.


درمانگر هيجان مدار چرخه را در ساختار دلبستگي مورد نظاره قرار مي دهد و چگونگي رفتارهاي هر همسر (مانند خشمگين شدن، نق زدن، اعتراض كردن و احساس ياس و فاصله گزيني را روشن كرده، انعكاس مي دهد (هاروي، 2005؛ به نقل از گرينبرگ و جانسون، 1988).

........

................

....................................

....................................................



 

    چرا اعتماد به ما ؟

وبسايتي كه هم اكنون در آن قرار داريد زير مجموعه سايت آفمَس به نشاني (ofmas.ir) مي باشد و شما را به فروشگاه فايل آفمَس براي خريد انتقال مي دهد. فروشگاه آفمَس داراي نماد اعتماد الكترونيك از وزارت صنعت، معدن و تجارت مي باشد كه در صفحه اصلي اين سايت قابل مشاهده است .

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

ترجمه مقاله كاربردهاي با كارايي زياد و حجم انبوه فيبرها در مهندسي عمران

ترجمه مقاله كاربردهاي با كارايي زياد و حجم انبوه فيبرها در مهندسي عمران

ترجمه مقاله كاربردهاي با كارايي زياد و حجم انبوه فيبرها در مهندسي عمران در 24 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 24
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي مهندسي عمران


توضيحات كامل

ترجمه مقاله كاربردهاي با كارايي زياد و حجم انبوه فيبرها در مهندسي عمران در 24 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي



عنوان فارسي :

كاربردهاي با كارايي زياد و حجم انبوه فيبرها در مهندسي عمران

عنوان انگليسي :

Large Volume,High-Performance Applicationsof Fibersin Civil Engineering

تعداد صفحات فارسي : 24 صفحه ورد قابل ويرايش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه كالا : y1044

دانلود رايگان مقاله انگليسي : http://ofmas.ir/dlpaper/y1044.pdf

دانلود ترجمه فارسي مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاين 27 هزار تومان قادر به دانلود خواهيد بود .


بخشي از ترجمه :


چكيده
اين مقاله يك ديدگاه كلي را در زمينه ي كابردهاي فيبر در تركيبات سيماني ارائه مي نمايد.مسائل اجتماعي- اقتصادي پيرامون توسعه ي مواد در مهندسي عمران به طور كلي و مواد سيماني تقويت شده ي فيبري به طور خاص، توصيف مي شوند.كاربردهاي كنوني  FRC خلاصه شده اند و اينكه كجا، چطور و چرا فيبرها در اين كاربردها به كار رفته اند،با سند ذكر شده است.يك تلاش براي استخراج عوامل مشترك بين كاربردهاي بسيار متفاوت صورت گرفته است.يك مطالعه ي موردي شامل پوشش داخلي تونل (كه معمولا سيماني است) در ژاپن مي شود ،تا نشان دهد چطور رهنمود طراحي سازه اي جديدا پيشنهاد شده ،سهم حمل بار فيبرها را مد نظر قرار مي دهد.ويژگي هاي تركيبي مربوط به بازده سازه اي براي شماري از FRC هايي توصيف شده است كه به منظور استفاده در اعضاي سازه اي حامل بار هستند.
كاربردهاي سازه اي FCR ها در حال حاضر در حال رشد سريع است.در سال هاي آينده،خيال مي شود ،كارايي بسيار بالا ي frc با تطبيق قابليت كشش فلزات،به طور تجاري در كاربردهاي متعدد به كار رود.تاكيد چنين ماده اي در اين مقاله ارائه شده است.نهايتا، نتيجه گيري در مورد گرايش هاي بازار صورت مي گيرد و مشخصات فيبرهاي مطلوب براي كاربردهاي سازه اي ارائه مي شود.




Abstract

This article presents an overview of fiber applications in cementitious composites. The socio-economic considerations surrounding materials development in civil engineering in general, and fiber reinforced cementitious materials in particular, are described. Current FRC appliations are summarized, and the where, how, and why fibers are used in these applications, are documented. An attempt is made to extract common denominators among the widely varied applications. The R&D and industrial trends of applying fibers in enhancing structural performance are depicted. An actual case study involving a tunnel lining constructed in Japan is given to illustrate how a newly proposed structural design guideline takes into account the load carrying contribution of fibers. Composite properties related to structural performance are described for a number of FRCs targeted for use in load carrying structural members. Structural applications of FRCs are currently under rapid development. In coming years, it is envisioned that the ultra-high performance FRC, with ductility matching that of metals, will be commercially exploited in various applications. Highlights of such a material are presented in this article. Finally, conclusions on market trends are drawn, and favorable fiber characteristics for structural applications are provided.


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

ترجمه مقاله تحليل خمش بزرگ صلبي قطعات فولادي ساختماني تحت بار دوره اي

ترجمه مقاله تحليل خمش بزرگ صلبي قطعات فولادي ساختماني تحت بار دوره اي

ترجمه مقاله تحليل خمش بزرگ صلبي قطعات فولادي ساختماني تحت بار دوره اي در 24 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 24
حجم 1 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي مهندسي عمران


توضيحات كامل

ترجمه مقاله تحليل خمش بزرگ صلبي  قطعات فولادي ساختماني تحت بار دوره اي در 24 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي


عنوان فارسي :

تحليل خمش بزرگ صلبي  قطعات فولادي ساختماني تحت بار دوره اي

عنوان انگليسي :

Inelastic large structural steel cyclic loading

تعداد صفحات فارسي : 24 صفحه ورد قابل ويرايش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه كالا : y2059

دانلود رايگان مقاله انگليسي : http://ofmas.ir/dlpaper/y2059.pdf

دانلود ترجمه فارسي مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاين 28 هزار تومان قادر به دانلود خواهيد بود .


بخشي از ترجمه :


چكيده
مقاله كنوني در زمينه ي آناليز خمش بزرگ صلبي  دوره اي قطعات فولادي  ساختماني است، همانند ستونهاي منتهي به لولا (منتهي به سنجاق) و تير ستونهاي لوله اي شكل (مجوف) انتها ثابت از نوع پايه.يك فرمولاسيون عنصر محدود ارتجاعي-شكل پذير براي تير ستونها ،براي هم مصالح و هم غير خطي هاي هندسي در نظر گرفته ميشود كه در برنامه ي كامپيوتري FEAP بكار رفته در اين آناليز،توسعه يافته و اجرا شده است.غير خطيت هندسي با استفاده از تخمين اصلاح شده ي توصيف لاگرانژي جنبش مد نظر قرار ميگيرد.مدل شكل پذيري دو سطحي ،اخيرا توسط مولفين توسعه يافته است، كه براي غير خطي بودن مواد بكار ميرود.اين مدل براي مشخصات دوره اي مهم فولاد ساختماني در نظر گرفته شده است، حتي در فلات تسليم، كاهش طيف ارتجاعي و سخت شدگي تغيير شكل دوره اي و طيف ارتجاعي .كارايي ارتجاعي- شكل پذير دوره اي فرمولاسيون در زمان مقايسه با نتايج آزمايشي هم چنين نتايج كسب شده از مدلهاي مواد ديگر مقايسه شد.


Abstract

The present paper is concerned with the cyclic inelastic large deflection analysis of structural steel members, such as pin-ended columns and fixed-ended tubular beam-columns of strut type. An elastoplastic finite element formulation for beam-columns, accounting for both the material and geometrical nonlinearities, was developed and implemented in the computer program FEAP used in the analysis. The geometrical nonlinearity is considered using the modified approximate updated Lagrangian description of motion. The two-surface plasticity model, recently developed by the authors, is employed for material nonlinearity. The model accounts for the important cyclic characteristics of structural steel, even within the yield plateau, such as, the decrease and disappear- ance of the yield plateau, reduction of the elastic range and cyclic strain hardening. The cyclic elastoplastic performance of the for- mulation was found to be good when compared with the exper- imental results as well as the results obtained from other material models


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

پاورپوينت بررسي بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوينت بررسي بازاريابي و مديريت بازار

پاورپوينت بازاريابي و مديريت بازار در 280 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx


مشخصات فايل

تعداد صفحات 280
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي پاورپوينت


توضيحات كامل

پاورپوينت بازاريابي و مديريت بازار در 280 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

 

آشنايي دانشجويان با:

مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن

انواع بازار و محيط بازاريابي

تقسيم بازار و تعيين بازار هدف

نيازها و رفتار خريداران


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

ترجمه مقاله نظريه و برنامه هاي كاربردي ماشينهاي خودكار در پنهان شناسي

ترجمه مقاله نظريه و برنامه هاي كاربردي ماشينهاي خودكار در پنهان شناسي

ترجمه مقاله نظريه و برنامه هاي كاربردي ماشينهاي خودكار در پنهان شناسي در 24 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي


مشخصات فايل

تعداد صفحات 27
حجم 1 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي مهندسي كامپبوتر و فناوري اطلاعات


توضيحات كامل

ترجمه مقاله نظريه و برنامه هاي كاربردي ماشينهاي خودكار در پنهان شناسي در 24 صفحه فارسي ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگليسي



عنوان فارسي :

نظريه و برنامه هاي كاربردي ماشينهاي خودكار در پنهان شناسي

عنوان انگليسي :

Theory and Applications of Cellular Automata in Cryptography

تعداد صفحات فارسي : 27 صفحه ورد قابل ويرايش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه كالا : y2060

دانلود رايگان مقاله انگليسي : http://ofmas.ir/dlpaper/y2060.pdf

دانلود ترجمه فارسي مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاين 29 هزار تومان قادر به دانلود خواهيد بود .


بخشي از ترجمه :


چكيده
اين مقاله به نظريه و برنامه ي كاربردي ماشينهاي خودكار سلولي (CA ) براي دسته ي رمزهاي بلوكي و رمزهاي جاري ميپردازد. بر مبناي گذارهاي حالت CA ، تغيير شكلهاي اساسي خاصي تعريف ميشوند كه توابع رمزي كردن بلوكي طرح رمز نويسي ارائه شده هستند. اين تغيير شكلهاي اساسي، براي ايجاد گروه ساده ي (گروه متناوب) جايگشتهاي زوج يافت ميشوند كه به نوبه ي خود يك زير گروه از گروه جايگشت محسوب ميشود.اين توابع، با يك دسته از ماشين هاي خودكار سلولي قابل برنامه نويسي (PCA ) اجرا ميشوند كه پيرامون قوانين 51،153 و 195 ساخته شده اند. به علاوه، مولدهاي الگوي شبه تصادفي كيفيت بالاي ساخته شده حول ماشين هاي خودكار سلولي قابل برنامه نويسي قانون 90 و 150  با يك گزينشگر قانون (يعني تابع تركيبي) به عنوان مولدهاي اصلي در حال كار در رمزهاي جاري ارائه شده اند. هر دو طرح، ايمني بهتري را در مقابل انواع مختلف حملات ارائه ميدهد. با يك ساختار ساده، منظم، مولكولي و پشت سر هم CA ، اجراي سخت افزار با چنين طرح هايي به طور ايده آلي براي اجراي VLSI (مجتمع سازى در مقياس بسيار بزرگ) مناسب است.

عبارات شاخص- پنهان شناسي، رمزهاي بلوكي، ماشينهاي خودكار سلولس، گروه ساده، جايگشتهاي زوج، رمزهاي جاري و مولد جريان اصلي






Abstract

This paper deals with the theory and application of Cellular Automata (CAI for a class of block ciphers and stream ciphers. Based on CA state transitions certain funda- mental transformations are defined which are block ciphering functions of the proposed enciphering scheme. These fundamental transformations are found to generate the simple (alternating) group of even permutations which in turn is a subgroup of the permutation group. These functions are implemented with a class of programmable cellular automata (PCA) built around rules 51, 153, and 195. Further, high quality pseudorandom pattern generators built around rule 90 and 150 programmable cellular automata with a rule selector (Le., combining function) has been proposed as running key generators in stream ciphers. Both the schemes provide better security against different types of attacks. With a simple, regular, modular and cascadable structure of CA, hardware implementation of such schemes idealy suit for VLSI implementation.

Index Terms-Cryptography, block ciphers, cellular automata, simple group, even permutations, stream ciphers and key stream generator.



توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود